السبت، 21 أكتوبر 2017

مركز إنجاز لخدمات رجال الأعمال


                                 مركز إنجاز لخدمات رجال الأعمال

يسرنا و يسعدنا استقبالكم في مركزنا و نقدم لكم الخدمات التالية :
1. حجز موعد في شركة تساهيل للتقديم لسفارة المملكة العربية السعودية لنيل تأشيرة الدخول سواء كانت تأشيرة عمل أو زيارة عائلية أو استقدام ......
2. تجهيز طلب إنجاز و دفع الرسوم المطلوبة حسب كل تأشيرة .
3. طباعة وتصوير الطلبات و الأوراق و المستندات المطلوبة .
4. إرسال فاكسات دولية و محلية .
5. تصوير فوتوغرافي ( صور شخصية) .
6. كل خدمات الطباعة والدعاية و الإعلان
نسعى لتطوير أنفسنا و تقديم الأفضل .

2 مصطفى رفعت - مقابل كافيه لاتينوس - مساكن الشيراتون - القاهرة

01061833397 - 01156866551 - 01270555458

هناك 3 تعليقات:

  1. السلام عليكم ‘ انا زوجي عملي زياره الي السعودية هو عمل جهه القدوم القاهره وانا مقيمه في الإسكندرية ممكن اخلص الورق عادي في القاهره وشكرا

    ردحذف
  2. عندي مشكله لو حد يقدر يساعدني

    زوجي كان بعتلي زيارة عائليه وروحت مكتب تساهيل وطلع فيه غلط ف النقل وقالولي لزم يعمل انجاز من تاني ويدفع رسوم من تاني والرسوم هترجعلك ف خلاص 90 يوم وانهاردة بقالنا 8شهور  والطلب لسه مترفضش من تساهيل وجيت المكتب اكتر من مرة ومفيش حاجه بتحصل ممكن اعرف لي

    ردحذف
  3. السلام عليكم كنت عايز اعرف رسوم الزيارة العائلية وزيارة الأعمال وكيفية التواصل معكم

    ردحذف